onsdag 2. januar 2013

Nyttårsbrev

Da er det nye året kommet, det gamle forbi. Jeg vil takke dere som var med  meg i fjor og gleder meg til de jeg skal være  med i år.
Hva gjorde jeg i fjor tru?
 Jeg jobbet og drev vell med det vanlige. Jeg husker ikke hva jeg gjorde før påske. Men i påska dro jeg til søstra mi i Kenya. Jeg ble bare litt ekstra solbrent første dagen, da sola ikke var framme. Opplevde mye på den turen. Noen bilder.







Når sommer en kom jobbet jeg veldig mye. Jeg skulle få fri i august, men det fikk jeg ikke. Hadde kjent det en stund i armen min. Men pga. mye sykdom på jobb, jobbet jeg litt ekstra. Ble derfor sykmeldt i slutten av juli og resten av året. Dro så en tur til Bestefar i Østfold. Det er en vanlig sommer tur. Hvis ikke har sommeren aldri vært der. Nå når jeg er sykmeldt har jeg gått til fysioterapaut, hun er veldig flink. Jeg trives der. Alle tror sikkert at jeg har god tid, tiden den flyr og går ikke.
I sommer sa jeg opp der jeg bodde, måtte derfor finne ny plass. Ingen stress fra min side, selv om jeg ikke fant noen plass. Jeg fant en jeg ville ha, men noen var før meg. Jeg hadde ingen bekymring, der stolte jeg fult på Gud. Han fikser alt, bare ha tålmodighet. Men etter en stund fikk jeg hybelen som først var opptatt. Jeg flyttet dit i september og trives.
I november tok jeg meg en tur til Tromsø for å treffe folk. Der traff jeg Sonja, Bjørn og Esther som jeg bodde til. Traff mange flere kjente folk. Det var veldig artig. Fikk også tatt meg en dukkert i telegrafbukta. Et tidligere bilde av meg som skal bade. Det skal sies at Ågot var med og badet. Det var kalt og godt etterpå.

Tok meg så en liten tur til Mirko (miriam) som bor i Hammerfest. Hun har det fint der, bare ta en tur til henne. Hun har boblebadekar, som jeg brukte. Det var artig og vinnende. Bilde av isbjørnen, meg og Matilda. Bilde fra 2006.
Dro så tilbake til Tromsø og var til Ågot. Det var artig.
Tok så en flytur hjem og ble der.
Dro hjem til Trondheim og ble der. Så kom desember snikende på oss alle tror jeg. Det ble derfor brukt en del penger fra min side. Merket at kontoen slapp lett på pengene, noe som jeg ikke har gjort så lett etter det. Men julen er en høytid som jeg alltid har likt. Det er da vi får feire den beste gaven som har kommet. Jesus kom til oss alle.
Verdens ende skulle jo åsså komme. Jeg gikk glipp av den. Får se om jeg får bli med på den neste.
I jula har jeg feiret med gode venner på Flatåsen. Ranfrid og Frank. Jeg var å feiret nytt år til de også.
I mellom jula var jeg en tur på Lundamo. Der var det en del Øya folk. Det er en bra tradisjon som jeg trives med.
Da var året forbi og jeg har allerede startet på 2013. Dere får ha et godt nytt år alle sammen.

Dere alle som ikke har fått julebrev av meg, som er en del altså. Dere kan skrive ut dette og alle har fått av meg som vil ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar