fredag 16. november 2012

grattis dagen

Je vil gratulere Sunniva med dagen i dag. Håpe dagen bli fin.
Jeg vil også gratulere Randi som hadde bursdag den 13. Jeg fikk snakket med deg på tlf, det var koslig, lenge siden sist.
Prøvde å ringe Anne Gørill som hadde den 13. også. Fikk ikke snakket med deg, men jeg sendte gratulasjoner i tankeoverføring. Håper du fikk den.
Ringte Maggie noen dager senere enn hun hadde, men sent enn aldri. Grattis til deg også.
Jeg har heller ikke ringt Anne som hadde den 9. Jeg tror ikke at jeg har nr. ditt lengre, men grattis. 
Jeg kan ta Liv Solveig også, du har ikke enda,men tar deg litt tidlig. Gratulere med dagen som kommer den 28.
Tone Iren og Karen, gratulere med dagen som kommer.
De som jeg har glemt nå, beklage, jeg husker ikke alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar